İllegal Fraksiyon Kuralları

İllegal Fraksiyon Kuralları (Çete)

1.1 Çetenin her üyesi , çeteye ait olduğunu gösteren kıyafetler ve araçlar olmalıdır , çetenin rengi giyimde minimum varlığı %50’dir Cezası: 60dk demorgan

(Not : Başka çete rengi giyilmesi yasaktır.)

1.1.2 Çeteler yalnızca bulunduğu fraksiyonun renginde veya siyah çelik yelek giyebilir.

1.2 Çete üyeleri uygun görünüme sahip olmalıdır. | Uyarı / kitlesel ihlaller için Lidere Uyarı.

1.3 Discord’da ki takma ad, oyundaki takma adla eşleşmelidir. | Discord’dan kick. (Devamı olması durumunda fraksiyondan warn cezası ile atılma)

1.4 Polis takibinden kurtulmak için herhangi bir çete veya herhangi bir girilmez bölgeye durmadan troll amaçlı birkaç kez girmek (aile ofisi v.s) kaçmak yasaktır. | 120 dakikadan itibaren yapılan duruma göre demorgan.

1.5 Düşman bir çetenin insanlarını tespit etmek için bölgelerinde devriye gezmelerine izin verilir (Hood bölgesine izin verilemez)

1.6 Mantıklı IC nedeni olmadan başka bir çetenin üyelerini öldürmek yasaktır. (Örnek IC: Çete Savaşı)

1.7 Çete deposunu boşaltmak yasaktır. (liderden / lider yardımcısı kanıtlı alabilir) | Hesap yasaklanmasına kadar yasaklanma cezası.

1.8 Başka bir çeteye savaş ilan etmesine yalnızca mantıklı bir IC nedeniyle izin verilir. Lider criminals üzerinden bilgi vermelidir. Admin onayı ile savaş ilanı başlar.

1.9 Çete dağılması ( lideri olmaması vs.) durumunda yeni bir lider atanana kadar çete ile savaş başlatmak yasaktır.

1.10 Kadro transferi yasaktır. Bu durum sadece lider onayı karşılığında olacaktır. (Çıkış Durumlarında 1x Warn Cezası)

1.11 Çetenin küfür etmesine izin verilir. (role girecek şekilde abartmadan adk, ddk ve mdk hariç)

1.12 Ekip, çete üyeleri tarafından onaylanan bir IC veya OOC nedeni varsa, liderin liderliği alınabilir.

1.13 Ağır yaralı olan bir FIB / LSPD / USNG / LSSD çalışanının öldürülmesine izin verilir.

1.14 Hastaneye çıktıktan sonra, 30 Dakika içinde adam kaçırma, soyma, olay yerine geri dönme yasaktır | Cezası 60dk başlayan demorgan

1.15 RP’ye göre çetenin itibari bölgesi, suçluların yoğun olarak yaşadığı bir yer sayılmaktadır.

1.16 Çete üyesi ücretsiz çıkışını gerçekleştirmek için fraksiyon lideri izni dışında ücretsiz çıkış sağlanmaz. (katıldıktan itibaren ilk hafta lider onayı olmadan çıkış yapılamaz.)

1.17 Çetelerin aktiflik sınırları bulunmamaktadır. Tabletteki kişi sayısı maksimum 70 olabilir. (72 ve üzeri sayıda fraksiyona - puan)

1.18 Graffiti etkinliği boyunca çete üyeleri Ghetto içerisinde (bulunulan toprağa bakılmaksızın) diğer çete üyelerine karşı sebepsiz ateş edilebilir.

1.19 Savaş ve etkinliklere minimum 10 kişi katılım sağlanmalıdır. (Eğer bu aktifliği sağlayamıyorsanız süreli freeze talep edebilirsiniz)(Fraksiyona - puan)

-Not: Tabletteki aktif kişi sayısı 10 kişiden az ise 10 kişiden az kişi ile katılım sağlanabilir ve kural ihlali geçerli değildir.

1.20 Kişisel biat ettirmek yasaktır. Sadece fraksiyon özelinde bir kişi biat rolüne sokulabilir. Sivil oyuncular fraksiyona karşı bir saygısızlık yapmadığı sürece biat rolüne sokulamaz. | Cezası 60 dakika demorgan

Örneğin: İsim_Soyisim’e biat et yasaktır. XX Çetesine biat et serbesttir.

1.21 Fraksiyonlara ait yelek ve eşyaların alım-satımı yasaktır. | Cezası: 1x Warn

1.22 Ghetto topraklarında tüm oyuncular için (bulunan toprağa bakılmaksızın) 23:00-05:00 saatleri arasında RDM’e izin verilir. (sebepsiz öldürme/hasar verme).

Extreme Kurallar

2.0 Malzeme, drop ve çiftlik savaşlarında op(çok iyi olan silahlar) silahlar kullanılamaz.

Kullanılması yasak olan silahlar aşağıdadır:

Havai Fişek Roketi

Heavy Sniper

Bullpuprifle_Mk2

Assault Shotgun

Sniper Rifle MK2

2.1 Aşırı online kapasitesine sahip çeteler admin tarafından uygun görülürse kişilerin rollü bir şekilde transfer yapılmasına izin verilir.

2.2 Herhangi bir çete savaşında veya rolde ölüm yaşandığı zaman eski rol unutulur.

Herhangi bir çete üyesi Malzeme Drop veya rolde ölür ise o savaş veya role katılamaz roleplay sürecine engel olamaz.

NOT: Hood baskını dahildir.(30 dakikalık NLR kuralına uyacak şekilde)

2.3 Çete hood bölgesinden sorumludur herhangi bir baskında adminlere şikayet etmemelidir kaydını alıp forumdan iletmelidir.

2.4 Çetelerin aileler ile role girmesine izin verilir fakat diğer çetelere karşı birleşip savaşamazlar.

Aileler roleplay ile çetelerden yardım isteyip farklı oluşumlara karşı savaşabilirler.(yetkili admin onayı gereklidir)

2.5 Malzeme, drop, graffiti veya capture savaşına katılmayan çetelere yetkili adminler tarafından uygun görülen ceza verilir.

Yaptırımlar öncesinde veya sonrasında sorgulanamaz.

ÖRN: “Ona bu cezayı verdiniz buna niye bu cezayı uygulamıyorsunuz?”

2.6 Yetkili adminler uygun gördüğü takdirde uygunsuz olan capture alanlarında değişiklik yapabilir. Sorgulanamaz.

2.7 Farklı oluşum üyelerinin gang-up yapması yasaktır. (çatışma vb eylem için birlikte hareket etmek) Bireysel durumlar için 60dk demorgan cezası, toplu olması durumunda kural 4.1 uygulanacaktır.

2.8 Bir ailenin bir çeteye baskın atmasına izin verilemez. Sadece IC bir sebep var ise planlı bir şekilde buna izin verilir. | Cezası : -15 Puan

2.9 Askeriyeye yapılan baskınların saatleri aşağıdadır.

NOT: Bu günler ve bu saatler dışında kesinlikle yasaktır. | Cezası : -25 puan (çetenin aldığı depo silinecektir.)

Çarşamba,

18:00 - 20:00 arası The Familes

Perşembe,

18:00 - 20:00 arası Ballas

Cuma,

18:00 - 20:00 Arası Vagos

Cumartesi

18:00 - 20:00 Arası Marabunta

2.10 Askeriye baskını yapılırken askeriye deposunda en az 10.000 depo olmalıdır, eğer 10.000 depo yoksa baskın yapan çeteye eksik depo miktarı sağlanacaktır. (baskın başarılı olmalıdır)

2.11 Askeriye baskınlarında 10.000 depo alınabilmesi için 2 van götürülmesi ve öncelikle vanların doldurulması gerekmektedir, eğer vanlar dolduysa ve içeride depo kaldıysa depo sürücüsü harici van içerisinde bulunan kişiler el ile malzemeyi taşıyabilir. (Sadece van ile taşınabilir)

2.12 Baskınlar tek seferlik yapılacaktır. Depo alamama durumunda ikinci baskın için admin onayı gerekmektedir.

2.13 USNG ve Çeteler baskın saatlerinde aktif olmak zorundadırlar.

2.14 Çeteler baskın atmadan önce baskın saatlerini Curator Ghetto Admine Criminals üzerinden bildirmek zorundadırlar. (Onay alınması gereklidir)

2.15 Kanıtsız bir şekil de yalan itham da bulunamaz ve bir ithamda bulunurken videonun en uzun hali atılmalıdır. Kanıt forum üzerinden iletilmedikçe işlem uygulanmaz.

2.16 Baskın sırasında USNG ön kapıda minimum üç asker ve Arka kapıda minimum üç asker olunması zorunludur. (Çatılarda maksimum 4 USNG Personeli bulunmalıdır)

Cezası : Admin kararına göre değişiklik gösterebilir. (Karar sorgulanamaz)

2.17 Çete liderleri adminlerden gelen talimatları yapmak zorundadır yapmadıkları takdirde kötü yönetim sebebiyle ceza verilebilir.

NOT: Bu kuralların cezalarını head admin ve üzeri tartıp yaptırım uygulayabilir. Minimum demorgan cezası 60 dakika - Maksimum ceza hesap CK’sı ile sonuçlandırılacaktır. Toplu yapılan ihlallerde fraksiyona (-) puan cezası verilebilir. Sorgulanamaz.

2.18 Drop, malzeme ve capture gibi savaşların başlangıç saatlerinden 45 dakika önce hazırlık süreci olduğu için hood basılamaz ve kaçırma rolüne girilemez.

Bölge Kuralları

3.0 Çetelerin 14 günde bir sahip oldukları topraklar sıfırlanır.

3.1 İnsanların çetenin RP bölgesinden zorla çıkarılmasına izin verilir.

3.2 Kendi topraklarında çeşitli RP etkinlikleri düzenlemesine izin verilir.

3.3 Çetenizin topraklarında bulunuyorsa, düşman çetesine uyarı yapmadan ateş açmasına izin verilir. (Savaş saatleri hariç).

3.4 Başka bir çetenin bölge alanında herhangi bir ticari faaliyette bulunmak (silah/uyuşturucu satışı) yasaktır. | 60 dakikadan itibaren demorgan.

3.5 LSPD / FIB / USNG / LSSD çalışanlarına, çetenizin bölgesinde bulunuyorlarsa uyarı yapılmadan ateş açılmasına izin verilir. Bu kural sadece Southside (Ghetto) için geçerlidir.

3.6 Kendi topraklarında yasadışı bir illegal satış noktaları düzenlemesine izin verilir.

3.7 Maskesiz suça yalnızca ghetto içinde izin verilir. | aksi durumda 60 dakika demorgan

3.8 Farklı bir çetenin hoodunun önünde aşırı kışkırtıcı hareketlerde bulunmak yasaktır. | 60 Dakika demorgan, 4 kişi ve üzeri çeteye -15 puan.

3.9 Ghetto bölgesinde de iş yapmakta bulunan kişilere RDM yasaktır. (Tır Şoförlüğü , Paketlemeci vb) | 90dk demorgan

3.10 Ghetto bölgesinde de sağlık personellerine karşı RDM yasaktır. | 90dk demorgan

3.11 Ghetto bölgelerinde sunucu kurallarına uyarak herhangi bir suç eylemine izin verilir.

Yasaklar

4.0 Müttefik veya tarafsız çetelerin yanından konvoyla geçmek yasaktır (gövde gösterisi) (Not: bu yalnız savaş ilanı etmek için yapılabilir) (Not: Geçitteki tüm katılımcılar öldürülürse savaş ilan edilmiş sayılmaz) | Fraksiyona (-) puan.

4.1 Başka bir çete ile dost olmak birlikte hareket etmek yasaktır (Not: Yalnız legal birimlere karşı ghetto içinde izin verilir.) | Fraksiyona (-) puan cezası

4.2 Yalnız Savaş halinde olduğunuz çeteyle savaş anında (HOOD) Bölgesine girerek orayı kapatıp erişimi engelleyebilirsiniz. 20 Dakika içinde hooddan çıkmalısınız . (Not. Savaş devam eder) | Fraksiyona (-) puan cezası (Her saat başı yalnızca 1 defa basılabilir.)

4.3 Capture savaşına hazırlanan çetelerin capture savaş saati aralığında ve 30dk öncesinde hoodunu basmak veya ghetto topraklarında vurmak yasaktır. | Fraksiyona (-) puan cezası

4.4 Onay olmadan kolluk kuvvetlerine karşı baskın yasaktır. Sadece planlı rollerde izin verilir. | Cezası 120 dakikadan başlayan demorgan cezası toplu ihlalde - cezası veya bireylere tek tek işlem yapılabilir.

Dipnot: Bir çetenin 3 üst rütbelisi tutuklandığından sonra Admin Onayından sonra PD basılabilir saat 12:00-23:59 arası.

4.5 Çetelerin barış içerisinde dost olarak dolaşması yasaktır. Cezası: 60 dakikadan başlayan demorgan

4.6 Çetelerin hood içerisinden ateş etmeleri yasaktır. (Eğer hood önünde kışkırtma yapılıyorsa ateş edilebilir. (Bireysel işlem 60DK) (Toplu Kural ihlali durumunda fraksiyona - puan) ateş edilen ekip RP süreci içerisinde hood bölgesinden çıkması gerekmektedir. Hood bölgesi ekiplerin ve çetelerin en yoğun olduğu bölüm olduğu için Fear Rp kuralına uymaları gerekmektedir. (Bireysel İşlem 60 DK Demorgan) Ekstrem bir durum olması halinde hooda gelen herhangi bir ateş durumunda (Bireysel işlem 120DK Demorgan).

4.7 Çetelerin hood bölgesine kaçmaları yasaktır. (Bireysel işlem 120DK) (Toplu Kural ihlali durumunda fraksiyona - puan) (Materyal savaşı hariç)

4.8 Çetelerin savaş olmadığı sürece hood baskını yapmaları yasaktır. (Bireysel işlem 120DK) (Toplu Kural ihlali durumunda fraksiyona - puan)

4.9 Kolluk kuvvetlerine karşı Ghetto bölgesi haricinde RDM serbest değildir. (Bireysel İşlem 90 DK)

Criminals Lider Kuralları

1- Askeriye baskını atılmadan 1 saat önce baskın-bilgilendirme kanalına mesaj atılmalıdır, baskın başarılı geçtiyse alınan depo miktarı ile baskın sonrasında rapor verilmeli, baskın başarısız geçtiyse bunun da raporu verilmelidir. Eğer tekrar baskın atılacaksa, baskın bittikten 1 saat sonra tekrar 1 saat sonrasında baskın atacağınızla ilgili bilgilendirme geçmelisiniz. Bunlar yerine getirilmediği takdirde kazanılan depoya el konulması ve - puan ile sonuçlanabilir.

2- Savaş başlatmak için savaş-ilanı odasındaki forms linki üzerinden ilan vermeli ve admin onayı beklemelisiniz, Dep. Head Curator ve üzeri yetkililer savaşa onay veya red verebilir. Onay gelmeden ic’de savaş ilanı verilemez, savaş başlatmak için en geç savaş ilan edeceğiniz saatten 3 saat önce forms linkini doldurmuş olmanız gerekmektedir. Hatalı başlatılan savaşlar savaş iptali ve - puan almanız ile sonuçlanabilir.

3- capture-bilgi Kanalı capture savaşı sonrası kazanan çetenin savaşı kazandığı belirtmesi içindir. Eğer Ballas vs Marabunta capture’u mevcutsa, capture’u kimin açtığı önemsiz olmakla beraber kazanan çetenin lideri “Ballas vs Marabunta capture savaşını xx kazanmıştır” şeklinde belirtmelidir.

4- capture-detaylar Kanalı capture saatlerinde yanlışlık olup olmadığının kontrol edilmesi ve capture un eksiksiz açıldığının görülmesi içindir. Capture savaşı başlatan çete bu kanalda bilgi vermelidir. Doldurulması gereken taslak odanın sabitlenen mesajlarında mevcuttur. Eksik doldurulması veya doldurulmaması capture savaşı iptali ve - puan almanız ile sonuçlanabilir.

5- freeze-capture Kanalı çetelerin savaşlardan ve ghetto aktivitelerinden geçici süreliğine izin alması içindir. Freeze içerisinde olan

çete tüm ghetto aktivitelerinden muaftır aynı zamanda tüm ghetto aktivitelerini yapması yasaktır. Eğer freeze kaldırmak isterseniz bunu Dep. Head Curator ve üzeri bir yetkiliye danışarak freeze’inizi kaldırabilirsiniz. Freeze’iniz kalkmadan ghetto aktivitesinde bulunmanız freeze’inizin kalkması ve - puan almanız ile sonuçlanabilir.

Sarı Bölge : Hood içini temsil etmektedir.

Kırmızı Bölge : Etkinlik konvoylarının oluşturulacağı konumu temsil etmektedir.

Siyah Bölge : Hood bölgesini temsil etmektedir.

Drop Savaş Kuralları

1.0 Alan için konvoy hazırlığı en geç xx.50’de başlamalıdır.

1.1. xx.56’da alan belirlenmesinden itibaren konvoy çıkmalıdır.

1.2. En geç xx.00’da alan her bir oyuncunun minimap üzerinde alanı görmesi gerekmektedir. (Eve Gönderilme)

1.3. En geç xx.02’de her bir oyuncu alana giriş sağlamalıdır. (Eve Gönderilme)

1.4. 1 maddesine bağlı tüm kurallarda yönetici insiyatifine bağlı olarak çatışma vb. durumlar için süre aşımına izin verilir.

1.5 Etkinliklerde helikopter ve geçici skin kullanımı yasaktır.

1.6 Etkinlik alanına girmeden önce ve çıktıktan sonra Genel RP kuralları geçerlidir.

Örn: Polis sizi bölge dışında maskeli halde yakaladıysa bu role katılmak zorundasınız.

1.7. Alana araç ile giriş yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

1.8. Alana konvoy ile gidilirken ağır carraming yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

1.9. Alana konvoy ile gidilirken ağır nonrp-drive yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

2.0. Alana konvoy ile gidilirken alana uzak noktalarda konvoyu durdurup rakip çetelere ateş açmak yasaktır. (Bireysel İşlem 120DK) (Toplu ihlal durumunda fraksiyona ceza verilir ve fraksiyon drop savaşından men edilir.)

2.1. Konvoyun yola çıkmasından itibaren konvoya katılım yasaktır. (Eve Gönderilme)

2.2. Konvoy dışından ilerlemek veya alana alan belirli olmadan gidip pozisyon almak yasaktır. (Eve Gönderilme)

2.3 Alanda ölen kişilerin alana geri dönmesi yasaktır. Kişi Hastaneye gittikten 30 dakika sonra alana tekrar dönebilir. (Bireysel İşlem 120DK)

2.4 Savaşa 45 dakika kala herhangi bir kaçırma, işletme önünde satın alım engelleme vb. roller yasaktır. (Bireysel İşlem 120DK) (Toplu ihlal durumunda fraksiyona ceza verilir)

2.5 OP silahların savaş esnasında ve konvoy esnasında kullanılması yasaktır. (Havai Fişek, Heavy Sniper, Marksman Rifle MK2 vb) (Bireysel İşlem 60DK)

2.4 Savaş esnasında yalnızca bir kişi Sniper kullanabilir.( Av tüfeği fişekleri 8 adet) Minimap üzerinde alan görülmelidir. Sniper kullanan kişi savaş boyunca değişemez. (Eve Gönderilme)

Malzeme Savaş Kuralları

1.0 Alan için konvoy hazırlığı en geç xx.25’de başlamalıdır.

1.1. xx.30’da alan belirlenmesinden itibaren konvoy çıkmalıdır. (Belirlenen saatte konvoya yola çıkmadığı takdirde çeteye -10 puan verilecektir.)

1.2. En geç xx.37’de alan her bir oyuncunun minimap üzerinde alanı görmesi gerekmektedir. (Eve Gönderilme)

1.3. En geç xx.40’de her bir oyuncu alana giriş sağlamalıdır. (Eve Gönderilme)

1.4 Savaşın bitiş süresinden itibaren (19.30) en fazla 30 dakika boyunca vanlar aranabilir. 30 dakika içerisinde bulunamadıysa vanların hooda gelmesini engellemek yasaktır.

1.5. 1 maddesine bağlı tüm kurallarda yönetici insiyatifine bağlı olarak çatışma vb. durumlar için süre aşımına izin verilir.

1.6 Etkinliklerde helikopter ve geçici skin kullanımı yasaktır.

1.7 Etkinlik saatinden 45 dakika öncesinde hood baskını yapılamaz. Etkinlik sırasında hood baskını yapılamaz. Etkinlik bitiminden sonraki ilk 30 dakika hood baskını yapılamaz. (Eğer panelvanlar hooda girerken görülüyorsa hood basılabilir, malzeme çetenin kendi panelvan aracına aktarıldıktan sonra hooddan çıkılmalıdır)

1.8 Etkinlik alanına girmeden önce ve çıktıktan sonra Genel RP kuralları geçerlidir. Örn: Polis sizi bölge dışında maskeli halde yakaladıysa bu role katılmak zorundasınız.

1.9. Alana araç ile giriş yasaktır. (Yalnızca depo taşıyacak olan panelvanlara izin verilir) (Bireysel İşlem 60DK)

2.0. Alana konvoy ile gidilirken ağır carraming yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

2.1. Alana konvoy ile gidilirken ağır nonrp-drive yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

2.2. Alana konvoy ile gidilirken alana uzak noktalarda konvoyu durdurup rakip çetelere ateş açmak yasaktır. (Bireysel İşlem 120DK)

2.3. Alana konvoy ile gidilirken panelvanları patlatmaya ve saf dışı bırakmaya yönelik her türlü faaliyet yasaktır. (Bireysel İşlem 120DK, toplu işlemde depoya el konulması).

2.4. Konvoyun yola çıkmasından itibaren konvoya katılım yasaktır. (Eve Gönderilme)

2.5. Konvoy dışından ilerlemek veya alana alan belirli olmadan gidip pozisyon almak yasaktır. (Eve Gönderilme ile başlayan ceza)

2.6. Panelvanlara pit demiri olmayan araçla pit atmak yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

2.7. Panelvanlara pit demiri olmayan araçlarla yalnızca önüne geçerek yavaşlatma yapılabilir.

2.8.Vanlar alandan çıkış yaparken yavaşlatılabilir ve ateş edilebilir.

Vanların savaş saati bitene kadar tabletten çekilmesi yasaktır. (Fraksiyona -20 PUAN ve Alınan Depoya El Konulması)

2.9. Vanlar olmadan alana konvoy ile gelmek yasaktır. (Eve Gönderilme)

2.10. Vanlar dolduktan sonra malzemelerin el ile götürülmesine izin verilir.

2.11 Malzemeyi elde taşımak yasaktır. Sadece panelvanlar aracılığıyla malzeme taşınabilir. (Bireysel İşlem 120DK) (Toplu kural ihlali durumunda fraksiyona - puan)

2.12 Alanda ölen kişilerin alana geri dönmesi yasaktır. Kişi Hastaneye gittikten 30 dakika sonra alana tekrar dönebilir. (Bireysel İşlem 120DK)

2.13 Savaşa 45 dakika kala herhangi bir kaçırma, işletme önünde satın alım engelleme vb. roller yasaktır. (Fraksiyona -15 PUAN)

2.14 OP silahların savaş esnasında ve konvoy esnasında kullanılması yasaktır. (Havai Fişek vb) (Bireysel İşlem 120DK)

2.15 Savaş esnasında yalnızca bir kişi Sniper kullanabilir (Av tüfeği fişekleri 8 adet). Minimap üzerinde alan görülmelidir. Sniper kullanan kişi savaş boyunca değişemez. (Eve Gönderilme)

Çiftlik Savaş Kuralları

1.0 Çiftlik savaşı başlangıcı ile beraber (20.00) alana giriş yapılabilir.

1.1. Alan için son konvoy hazırlığı en geç 20:30’da başlamalıdır.

1.2. En geç 20:40’da alan her bir oyuncunun minimap üzerinde alanı görmesi gerekmektedir. (Eve Gönderilme)

1.3. En geç 20:42’de her bir oyuncu alana giriş sağlamalıdır. (Eve Gönderilme)

1.4. 1 maddesine bağlı tüm kurallarda yönetici insiyatifine bağlı olarak çatışma vb. durumlar için süre aşımına izin verilir.

1.5 Etkinliklerde helikopter ve geçici skin kullanımı yasaktır.

1.6 Etkinlik alanına girmeden önce ve çıktıktan sonra Genel RP kuralları geçerlidir. Örn: Polis sizi bölge dışında maskeli halde yakaladıysa bu role katılmak zorundasınız.

1.7. Alana araç ile giriş yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

1.8. Alana konvoy ile gidilirken ağır carraming yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

1.9. Alana konvoy ile gidilirken ağır nonrp-drive yasaktır. (Bireysel İşlem 60DK)

2.0 Alana konvoy ile gidilirken alana uzak noktalarda sebepsiz yere konvoyu durdurup rakip çetelere ateş açmak yasaktır. (Bireysel İşlem Warn)

2.1 Konvoyun yola çıkmasından itibaren konvoya katılım yasaktır. (Eve Gönderilme)

2.2 Konvoy dışından ilerlemek veya alana alan belirli olmadan gidip pozisyon almak yasaktır. (Eve Gönderilme)

2.3 Alanda ölen kişilerin alana geri dönmesi yasaktır. Kişi Hastaneye gittikten 30 dakika sonra alana tekrar dönebilir. (Bireysel İşlem 120DK)

2.4 Savaşa 45 dakika kala herhangi bir kaçırma, işletme önünde satın alım engelleme vb. roller yasaktır. (Fraksiyona -15 PUAN)

2.5 OP silahların savaş esnasında ve konvoy esnasında kullanılması yasaktır. (Havai Fişek vb) (Bireysel İşlem 120DK)

2.6 Savaş esnasında yalnızca bir kişi Sniper kullanabilir.(Av tüfeği fişekleri 8 adet) Minimap üzerinde alan görülmelidir. Sniper kullanan kişi savaş boyunca değişemez. (Eve Gönderilme)

NOT: Çiftlik savaşı kazanıldıktan sonra sorumlu üst yetkili kazanan çeteye 1 saat içerisinde çiftliği devredecektir.

IC Savaş Kuralları

1.0 Çetelerin IC savaşları sadece ghetto içerisinde geçmektedir.

1.1 Çeteler IC savaşlarını şehre taşıyamazlar. Şehirde olan herhangi bir RDM yasaktır.(Bireysel Ceza Warn) (4+ Kişi sayısının RDM ihlali Durumunda Fraksiyona -15 PUAN)

1.2 Şehir dışında / daha az kalabalık yerlerde düşman bir çete ile RolePlay Çatışma düzenlenmesine izin verilir.

1.3 Kamera anahtarı bölgesinde çatışmaya izin verilir. (Kamera çatısından Vagos hood içerisine ateş etmek yasaktır. aynı şekilde Ballas Megamall Çatısı bu kurala dahildir.) (Bireysel işlem 60dk demorgan)

1.4 Capture savaşına hazırlanan çetelerin capture savaş saati aralığında hood basmak yasaktır. | Fraksiyona (-) puan cezası

1.5 Çetelerin savaş olmadığı sürece hood baskını yapmaları yasaktır. (Bireysel işlem 120DK) (Toplu Kural ihlali durumunda fraksiyona - puan)

1.6 Etkinlik saatinden 45 dakika öncesinde hood baskını,kaçırma rolü ve biat rolü yapılamaz. Etkinlik sırasında hood baskını yapılamaz. Etkinlik bitiminden sonraki ilk 30 dakika hood baskını yapılamaz. (Bireysel işlem 120dk demorgan)

1.7 Yalnız Savaş halinde olduğunuz çeteyle savaş anında (HOOD) Bölgesine girerek orayı kapatıp erişimi engelleyebilirsiniz. 15 Dakika içinde hooddan çıkmalısınız . (Not. Savaş devam eder) | Fraksiyona (-) puan cezası (Her saat başı yalnızca 1 defa basılabilir.)